High Fidelity

Tänkte jag skulle ge High Fidelity en chans imorse,
fastän Jack Black är med.
(Kan vara min absolut hatskådis nummer ett)
Men herregud vilken tråkig film det var,
2 timmars sömnpiller ungefär.
Jag brukar gilla Nick Hornby, och eftersom han skrivit boken borde ju filmen vara bra.
Men så fel man kan ha.
Jag såg klart filmen ändå,
har man inte sett hela kan man inte klaga liksom.
Men eftersom jag nu sett filmen, från början till slut får jag klaga.
High Fidelity kan vara den sämsta filmen jag någonsin sett.
(Bortsett från den svartvita westernfilmen vi såg på engelskan för ett par år sedan, då det mest spännande var en gammal stol, och den dramatiska musiken som spelades varje gång stolen var i bild.)

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

Då är vi olika!! Jack Black är nästan min favorit:)

2008-10-13 @ 15:14:30
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0