Horan Emelie

Kände för att sminka mig imorse,
bara för skojs skull.
Så, helt svart målade jag mig runt ögonen,
och toppade allt med knallrött läppstift.
Mestadels för att jag aldrig orkar sminka mig annars och därför kände för att övedriva.
Överdriva ordentligt.
Jag såg ut som en hora.
Tänkte tvätta bort det, men kom på den briljanta idén att gå ut och springa istället.
Och sedan duscha när jag kom hem.
För allvarligt, hur många människor är ute och går/springer klockan elva en onsdag?
Förvånansvärt många visade det sig. Mängder med kvinnor gick med barnvagnar framför sig.
Och där sprang jag, horan. Sprang mest och tittade ner i marken,
tänkte att det skulle dölja min hemska sminkning.
Det gjorde det nog inte.
Får väl hoppas att jag kunde glädja någon stackars mamma som varit uppe halva natten med sitt skrikande barn.
Alltid något.


Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

hahahhaah va rolig du är.. "horan" hahaha..

Ja de känns kul:) nja, förmodligen blir de vl inte support i jul. de e ju tim anställning så är ja ledig kanja säkert hoppa in på supporten med:) vi får se.

2008-10-15 @ 14:38:56
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: frida

men emelie då haha.. du är för rolig du. hihi

2008-10-15 @ 18:37:41
Postat av: rebecka

hahaha skulle jag viljat se...:p

2008-10-16 @ 12:49:02
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0