Kanske är jag egentligen Nalle Puh

Ibland när jag inte har något att göra brukar jag tänka att, skulle jag äta nu skulle jag inte vara så uttråkad.
Småätande, tröstätande, äta-i-brist-på-annan-sysselsättning, första stegen till fetma, jag vet.
Men, laga mat brukar jag inte göra, det tar så lång tid.
(Jag vet, konstig logik, om jag ändå inte har något att göra kan jag ju likagärna laga mat)
Istället tar jag fram en burk honung ur kylskåpet, tar fram en sked och äter.
Aldrig mer än en sked, då tar den ju slut så fort.
Är det konstigt att äta honung så?
Jag har fått för mig det, så ibland, när någon annan är i köket, kokar jag te istället.
Tar en sked honung för att stoppa i mitt te,
(fastän jag HATAR sött te) och säger något i stil med,
"Nej, det blev alldeles för mycket honung", ser lite ledsen ut, och stoppar in skeden i munnen för att äta upp det överflödiga.
Sedan stoppar jag ner skeden med det lilla som är kvar av honungen i min tekopp och dricker sedan upp mitt te, medan jag tänker på hur mycket godare det hade varit om jag inte hade stoppat honung i.
Men allt för att verka normal, eller hur?
Kanske föddes jag i fel kropp,
kanske är jag egentligen en björn.

Klart du ska kommentera
Postat av: Anonym

Hej hej!



Tycker du också att gratis är gott? Vill du ha gratis presentkort från H&M, JC , Gina Tricot och Kikcs direkt hem i brevlådan? Gratis makeup och Gratis kläder är två sidor där du genom att värva vänner, göra olika erbjudanden och klicka in dig på olika hemsidor enkelt kan samla poäng till presentkort i ovanstående butiker. Medlemskapet är självklart gratis och du får 50 poäng när du registrerar dig!



För att bli medlem i Gratis kläder, klicka här:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=562



För att bli medlem i Gratis makeup, klicka här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4280



Ha en trevlig dag! :)

2008-10-16 @ 14:55:07
Postat av: Moa

Hur kan du tycka att honung är gott och att te är gott, men inte te med honung i? Hoho, du är knasig!

2008-10-16 @ 17:28:29
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm honung nu å stig in på tvättäkta kalvdans och sysyltad lingonsaft ikväll om du har tid!

2008-10-17 @ 13:49:46
Postat av: Daniel

sa Daniel som halkade in.

2008-10-17 @ 13:50:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0