Min nya kompis

Japp,
nu har jag också en mobil med abonnemang.
Telenorabonnemang. Ringer tydligen gratis till alla som har telenor,
vilket kanske inte är så många. Men, jag ringer gratis till brorsorna iaf,
om jag nu skulle vilja ringa dem.
Kamera har mobilen också,
och musik, och smsfunktion. Och så kan man till och med ringa med den.
Och allt detta för bara 0 kr.
Fast, sen kostar det pengar varje månad också,
men ändå. Jag har en ny mobiltelefon,
jag har kvar samma nummer. Telefonen är inte låst.
Mycket bra.


Och så är det sony ericsson också,
det betyder likadana menyer som på gamla telefonen.
Det betyder att jag slipper krångla med Nokia.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

Telenor? Din bedragare!!



Haha, ja hittade mitt passérkort, hoppas de funkar. Annars får väl reseptionen öppna åt oss eller något! ne ja ska inte glömma att de e vintertid, haha! gör inte om tabben som med sommartiden ;)

2008-10-26 @ 16:38:12
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0