Msnproblem

Jag har någon i min msn-lista jag inte vet vem det är,
och människan är aldrig inloggad heller, så jag får aldrig en chans att fråga.
Förrän igår. Då loggade människan in och jag frågade "Vem är du?"
"Jag är din överman" får jag till svar.
Min överman? Vem är min överman?
Nått bättre svar fick jag inte, människan loggade ut sedan.
Som tack lägger jag ut adressen här,
[email protected] heter människan.
Om alla lägger till adressen kanske vi får reda på vem det är,
eller så får människan så många förfrågningar att datorn sprängs.
Hade också varit lite roligt.


Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

han verkar inte vilja bli kompis med mig..loggar aldrig in..:p

2008-10-04 @ 22:20:35
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0