Ny frisyr?

Ska klippa håret idag tänkte jag,
så jag fixade lite före-efterbilder i photoshop.
(och med datorns kamera som jag nu har fått att fungera)


Innan jag klippte mig hade jag långt hår och var helt uttråkad..


Efterråt var jag mycket glad och hade kort rött hår (och mycket konstig hud och tröja, tack för det kloningsverktyget)

Tror nog inte att frisören ska få äran att klippa mig kort och färga håret rött. Behåller nog mitt grå/guld/blond/råttfärgade hår ett tag till. Och längden också för den delen.

Efter min makeover ska jag träffa Jenny,
det var länge sedan!

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

snygging! kommer inte känna igen dig när ja e hemma igen..:P

2008-10-02 @ 19:22:28
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0