Nyttigheter

Åkte in till storstaden idag för att handla lite nyttigheter,
dvs. inte kläder, utan andra saker jag säkert behöver till australien.
Hårsnoddar t.ex.
Inte för att de inte har sånt där,
(eller, vad vet jag, jag har ju aldrig varit där förut)
Men mest för att jag ska slippa springa och leta efter sånt när jag kommer dit.
Hårsnoddarna jag har nu har nämligen knappt någon resår kvar,
kanske är det därför jag inte har uppsatt hår just nu..


För tre minuter såg jag ut såhär,
trevligt va?

Klart du ska kommentera
Postat av: Daniel

Sötis!

När åker du till australien?

2008-10-22 @ 21:46:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0