Stackars, stackars gamla människa

Pratade med en gammal tant förut,
hon var väldigt upprörd över en datakurs hon hade betalat dyrt för,
och som endast lärde henne excel.
"Jag jobbar inte på något kontor, så jag behöver inte kunna det där programmet"
Stackarn hade bara velat lära sig att maila, men fick istället veta allt om tabeller och hur man gjorde uträkningar i excel.
Det där med koder var hon också upprörd över,
det är olika lösenord till epost, kontokort, portkod och allt möjligt.
Sånt som hon omöjligt kunde komma ihåg.
Allt var tydligen lättare förut, då hade man inte epost och sånt krångel.
Då skickade man brev och var nöjd med det.
Tydligen önskade hon att ingenting skulle ha förändrats från när hon var liten.
Det var så mycket bättre då.

Det är inte lätt att bli gammal.

Klart du ska kommentera
Postat av: Daniel

Ja det e inte lätt med datoror å annat nytt då man e gammal.

2008-10-29 @ 02:35:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jenny

haha just nu syftade jag faktiskt på att ja ska vara i butiken i vinter då de är varmt & skönt:)

2008-10-29 @ 09:39:56

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0