Vinägerchips

Igårkväll skulle det varit filmkväll hemma hos Frida,
men filmkvällen blev istället håna-personalen-på-färjan-och-se-på-idol-kväll.
Och ärtligt talat, vad är grejen med färjanväktarens hår?
Långt, blonderat men kort på huvudet liksom.
Som någon sorts mystisk variant av hockeyfrilla.
Och, nu har jag sett på idol iår,
duktigt av mig, eller hur?
Blir nog troligtvis första och sista gången,
men ändå...

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

han e het tycker ja..min kare jobbarkompis bella var me i ett avsnitt, sa har en kandiskompis nu! wohoo :D kom hit och halsa pa innan ni drar till down under!

2008-10-20 @ 14:21:03
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0