Australien

Har suttit hela morgonen och läst om australien.
Forum och grejer, jag kan inte fatta att vi snart är där.
(60 dagar eller något liknande kvar)
Känns inte riktigt verkligt ännu, faktiskt.
Det kommer det nog inte göra heller förrän vi sitter där på planet från arlanda.
Eller, kanske inte ens då. Blir nog inte verkligt förrän vi går av planet i Sydney.
För då är det på riktigt.
Och, det bästa (och det konstigaste) är att det inte skrämmer mig det minsta.

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Exakt 61 dagar kvar nu!

(har lagt in nedräkning på mobilen...)

Jag kan inte heller fatta det! Men tusan vad kul det ska bli!

Det skrämmer inte heller mig det minsta. Det känns bara så himla roligt att komma iväg ett tag och få uppleva en massa saker! Jag längtar!!!

2008-09-20 @ 13:25:57
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0