Äventyr

Att Norrköping hade så mycket spännande att erbjuda hade jag ingen aning om förrän idag.
Idag har jag och Becka nämligen utforskat bortglömda delar,
gamla stan till exempel.
Där finns en polsk/rysk mataffär som bland annat säljer hela, torkade, inplastade fiskar och läskiga konserver. Och, betalar man med kort ger de inte tillbaks det förrän man frågar "Kan jag få tillbaka kortet också?"
Det finns även en serietidningsaffär i gamla stan,
där jobbar en lustig man. Han tittar jättekonstigt på en, och vill inte ge en någon växel tillbaka.
Konstiga kunder har affären också,
kostymklädda män som letar efter fantomentidningar till exempel.
Kanske finns det en anledning att de affärerna ligger gömda i gamla stan..

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

haha ja i gammla stan ska man nog inte vara ensam..

2008-09-05 @ 09:22:12
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0