Banankräm

Var hos tandläkaren nyss,
som vanligt börjar de med att röntga tänderna,
(hur många sådana bilder behöver de egentligen?)
Sedan skrapade hon lite och höll på,
innan det var dags för krämen.
"Nu ska jag spruta på en kräm som är bra för tänderna", säger hon och tar fram sprutan med banankräm.
Och, innan jag hinner säga "Nejtack, det behövs inte" har jag munnen full av gult kladd.
Trodde man slutade med sånt när man var i tioårs-åldern,
men tydligen inte. Banankrämen kan vara den hemskaste uppfinningen någonsin,
och tydligen finns den inte i någon annan smak.
(Hur svårt hade det varit att göra mint liksom?)
Men det värsta är att man varken får äta, dricka eller skölja munnen på minst en timme.
Jag avlider!

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

oj det var länge sen man hade sån smörja i munnen, äckligt! tyckte det var en jättebra idé då iaf att ha kameran på bordet..ville ju ha massa bilder :P

2008-09-22 @ 20:45:29
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0