Bilder, massa bilder..

Festen igår var trevlig, jag lärde mig bland annat att Norrköpings rugbylag inte har en tupp på tröjorna,
utan att det faktiskt är en trojansk hjälm.
Moa och jag roade oss också med att busringa till folk,
problemet var bara att de kände igen oss,
eller..Erik kände igen Moa som försökte sälja blåbär, och ringde mig sedan..
Förstår inte hur han kunde höra att det var Moa,
kanske var man bättre på att busringa till folk när man var mindre..


Sara åkte kundvagn, jag var snäll och körde


Jag friade till Frida


Glada människor


Lekte någon underlig lek där man skulle låtsas vara ugglor eller nått sånt..


Förvåning, till och med Jocke kom till festen..


Jag lämnade kameran på bordet vid jacke och han gäng, det skulle jag aldrig ha gjort...


..För, sedan hade jag trevliga bilder som den här, bilden föreställer tydligen Fille,
eller möjligtvis Carma, de ville inte riktigt avslöja vem..



Vi hittade massa bandage...


Moa bröt handleden..


Jag förvandlades till Mumie

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

Nu vet vi vad du borde satsa på för outfit till nästa halloweenfest! :P

2008-09-21 @ 21:02:35
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0