Chilichoklad

Jag tar en tugga, det svider på tungan, brinner i halsen,
samtidgt är det kallt, kyler ner det starka.
Jag förstår verkligen inte.
Är det gott eller är det bara väldigt konstigt?
Jag tar en tugga till, andra tuggan av chilichokladglassen.
Inte heller den tuggan gör mig klokare,
det bränner något fruktansvärt i munnen,
för att samtidigt vara lent och motsatsen till starkt.
Jag kan inte bestämma mig för om det är gott eller inte.
Slutar med att jag äter nästan halva glasspaketet.
Men, jag förstår fortfarande inte,
är det gott eller är det bara väldigt konstigt?

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Jag känner likadant för den glassen.. helmysko!

2008-09-09 @ 20:40:52
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0