Dagens misstag

Dagens misstag var definitivt att spruta herrparfym över mig själv i taxfreeshopen,
lyckat. Varför blandar man herr och damparfym på samma hylla?
Räknas det som att jag har varit Helsingfors nu,
när jag har varit på flygplatsen och sett staden genom fönstret här framför mig?
(Jag har faktiskt gått på Helsingforsmark också, när jag gick från flyget till terminalen)
Isåfall kan jag lägga till en huvudstad till i min lista,
det är inte så många ännu (Stockholm, Köpenhamn, Riga, Berlin, Valetta, Helsingfors), men det ska bli fler..

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

Haha asså de e sjukt tråkigt! blä.

fan ja glömmde totalt bort att du skulle till Finland nu, annars skulle vi ju träffats igåår ju. Attans, vi får ta de när du kommer hem. PS. jag har också varit på helsingsfors flyplats, ja räknar det som att ja varit i staden, typ.

2008-09-10 @ 00:31:28
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hoppas det inte var Axe, i sånna fall kommer qalla jaga dig..the axe-effect du vet ;D

2008-09-10 @ 22:04:21
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0