Helgen

Snart är det helg,
då kommer jag befinna mig i Norrköpings uteliv mest hela tiden,
lightversion av studentveckan blir det,
Så, om någon känner ett väldigt behov av att träffa mig de närmaste dagarna är det på Hugo ni ska befinna er.
eller så kan ni ju alltid stå utanför mitt fönster och kasta grus, sånt vaknar jag nog av skulle jag tro.
speciellt om ni kastar hårt, eller kastar stora stenar så att fönstret krossas,
för då får jag glas över hela mig och vaknar definitivt.
(Men, kanske är det inte det bästa sättet att prata med mig, jag skulle nog bli ganska arg om någon slog sönder fönstret)

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

man vaknar inte när folk kastar grus på rutan har jag märkt..i alla fall inte efter alla billiga drinkar vi förmodligen kommer få i oss ;D

2008-09-25 @ 22:41:42
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Kikar in* :) Kramar

2008-09-25 @ 22:47:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0