Helsinki Vanda airport

Jaha,
trådlöst internet har de på flygplatsen i Helsingfors.
Bra det, vad skulle jag annars göra i ett par timmar?
Så, det är jag och ett gäng affärsmän som sitter här med datorerna i knät.
Min dator är dock snyggast, lätt.
På flyget hit, från Norrköping var det jag och ett par affärsmän,
och en tant. Vi fick en varsin smörgås, med ost och korv.
Jag kastade korven, tanten bredvid mig kastade allt utom korven.
Underligt tänkte jag först, men insåg sedan att jag faktiskt är påväg mot Finland,
landet där alla älskar korv mer än allt annat är på jorden.

Roade mig med att läsa säkerhetslappen på flyget,
tydligen får man varken använda sig av en skrivare eller radiostyrd bil ombord på Cimber air.
Om någon nu hade tänkt det liksom.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0