Huvudstaden

Korkade jävla människa som inte fattar att man inte får shoppa som arbetslös.
Eller nått sånt, men men..en ny stickad lila tröja har jag nu iaf.
(vad jag nu ska ha den till, vintern ska ju spenderas i australienvärmen)
Och, det kunde ju varit värre,
för faktiskt, det är svårt att åka till Huvudstaden utan att shoppa.
Jag lyckades bra i ett par timmar, men sedan gick det inte längre...

Där jag sitter nu luktar det sjukt mycket utav liniment.
Som att någon har tuggat en hel massa jenka och spottat dem överallt.
Jag hatar lukten av liniment, hatar jenka.
Men, kanske överlever jag,
kanske blir det som sömnmedel.
Återstår att se.

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Vintern kommer alltid tidigare än man tror här hemma, så du lär nog behöva den trots allt...

Det blir säkert en del dagar med skitväder i Australien med.. Men det hoppas jag inte på!

2008-09-07 @ 10:41:48
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0