Lördagskväll

Igår blev det bowlingtävling på Hugo.
Och vem vann då? Jo, Emelie.
Jag är bra jag. Kanske var det nån sorts doping i min cider.
Alla andra fick nämligen gröna flaskor, men jag, jag fick en brun jag.
Killen i baren sa att det var samma sak i, men jag tvivlar.
Tror de dopade mig faktiskt.

Efter bowlingen blev det lite förfestande i Beckas lägenhet,
som inte är hennes så länge till. Sorgligt på något sätt,
i princip alla våra förfester, och andra fester också för den delen har ju varit där.
Vart ska vi nu vara?

Hugo var för övrigt så fullt med folk att man nästan kvävdes och mosades till döds.
Moa och jag gick till Max istället,
deras glass med dumlesås smakar absolut inte som McDonalds glass med kolasås.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0