Tandläkaren

För att fördriva tiden lite skulle jag åka till tandläkaren,
(ja, jag hade självklart fått en kallelse, såklart jag inte bara åker dit för att hänga i väntrummet och läsa bamse)
I alla fall, på morgonen ringer någon receptionist och säger att tandläkaren är sjuk,
så det blir ingenting.
Fick istället en ny tid den 22 september.
Och jag som tänkte få tandläkargrejen överstökad nu.
För, även om jag inte har tandläkarskräck kan jag ju inte påstå att jag tycker det är världens roligaste att få en stor platsgrej inkörd i munnen och bli tillsagd att bita ihop. (Det gör ju hur ont som helst när plastkanten borrar sig ner under tungan).
Men, nu när man är äldre slipper man i alla fall banankrämen,
tur det. Jag hatar banansmak.

För övrigt, att ha safari som webbläsare fungerar inte bra till bloggen. Går ju inte att göra fetstil. Så, firefox fick det bli nu istället...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0