ÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖ

Jag har alfabetets tre sista bokstäver nu,
Underbart! För, här i Hervey Bay finns det McDonalds,
även om man måste gå ganska långt för att hitta det.
Imorgon åker vi ut på safari på Fraser Island,
världens största sandö. Man kommer ha sand överallt efteråt,
får se till att skydda kameran.
På tisdag kommer vi tillbaka till Hervey.
Efter det blir det 13 timmar i buss upp till Airlie beach,
på fredag ska vi nämligen segla i Whitsundays (stora barriärrevet liksom).
Blir nog bra,
seglingen i alla fall. Jag hatar nämligen att campa,
och det är det man gör på Fraser. Campar, sover i tält.
Men, jag överlever väl,
förhoppningsvis.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0