Ajajajaaaaj

Sprutade mig litegranna idag,
vaccin mot Hepatit B.
Gjorde ont, eller..det var val inte sa farligt egentligen,
mest gjorde det lite ont i planboken.
Men, tog en tur till medicare sedan.
(Tror jag borjar bli stamkund dar nu, 3 besok pa 24 timmar...)
Fick tillbaka litegranna av pengarna i alla fall,
(Typ 1/5 eller nagot)
och fick aven tillbaka lite av pengarna fran mitt doktorsbesok i Surfers for en manad sedan da jag hade halsfluss.

Roligaste tanten var det som vaccinerade mig,
bjod pa klubbor och sant. Kandes som att man var ett litet barn,
dalig syn maste hon haft ocksa,
satte plastret pa helt fel stalle.

Ska vandra tillbaka till hostelet snart,
blir wokmat ikvall,
med efterratt, Mudcake.
Vi kopte en stor sadan idag for att fira eller sorja.
Visade sig att vi fick fira, bra bra.
Alltid battre att fira an att sorja, sa det sa.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Bra, då har du sprutan fixad då slipper du det när du kommer hem

2009-04-24 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0