All grown up..

Jag kanner att jag vaxer som manniska litegranna i och med att jag ar har,
helt utelamnad till mig sjalv pa andra sidan jordklotet.
Idag pratade jag namligen med myndigheterna och fixade mig ett medicarekort.
Imorgon ska jag ga och vaccinera mig,
och forsoka fa tillbaka pengar fran den gangen jag gick till doktorn.
Saker som jag aldrig hade gjort sjalv hemma i Sverige,
hade jag behovt ga till doktorn, eller prata med myndigheter,
da hade jag tagit mamma med mig.
Men, har maste jag gora sant sjalv och faktiskt klarar jag av sadant,
tydligen.
Ar jag inte bra jag?

For ovrigt skickade vi in bilderna till Calle Sculman om hans look-a-like,
och fick faktiskt svar,
"haha, jag tycker han ar mer lik alex", eller nagot liknande skev han.
Sa det sa.

For ovrigt nummer tva,
vi ar i Brisbane nu,
for andra gangen och nu gillar jag staden mer an jag gjorde forsta gangen,
bara sa att ni vet.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Riktigt duktig tycker jag att du är.

2009-04-23 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0