Bedbugs

Saker jag har över mina armar och ben just nu,
en massa bett, ser typ ut som stora myggbett och kliar utav helvete.
Hur fick jag de betten då?
Joo..det var hemska bedbugs som bet mig,
gömmer sig i sängkläder gör de, och på natten slår de till.
Hemska saker.
Igår sanerade vi allting, tvättade alla kläder,
ställde ut allt som vi inte tvättade i solen hela dagen.
Det ska tydligen döda de jävlarna.
Men betten kliar fortfarande,
och ska enligt Karin göra det i flera veckor.
Underbart. Äter allergitabletter och smörjer in dem med aloe vera gel.
Det hjälper, men man blir så sjukt trött av allergitabletterna.
En sak är i alla fall bra med att få bedbugs,
gratis tvätt och tvättmedel på hostelen.
Alltid något.

Bilder fran Seglingen i Whitsundays (som for ovrigt var helt underbar) kommer senare ikvall,
Nu blir det lunch pa subways, och sedan ska vi nog traffa Madde och Sofie som kommer tillbaka fran sin segling idag.


Klart du ska kommentera
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 05:57:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0