Hejda Noosa

Sista dagen i Noosa idag,
firades med lite shopping.
Jag kande att jag behovde en ny bikinioverdel att matcha min ena underdel (surfshortsgrej),
sa en overdel blev det. Ni kan ju fa se bilder senare om ni vill.
En ny sov t-shirt inhandlades ocksa, 5 dollar for en stor t-shirt dar det star I love me pa,
kandes bra. Som vanligt oser regnet ner har i Noosa..
Sa trevligt. Imorgon bitti tar vi Greyhoundbussen i fem timmar upp till Hervey bay.
Pa sondag blir det camping igen, pa Fraser Island.
Hoppas vadret kanner for att vara bra da,
Inget regn, tack sa mycket!

Klart du ska kommentera
Postat av: rebeck

oh en sån tröja skulle jag med behöva...ja men får jag jobbet kommer jag fårga ut dig! du kan få hålla i en kurs över internet i stoppande av människor :D

2009-04-09 @ 12:26:40
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0