Helvetesregn

Hela dagen har det regnat,
ser inte ut att bli battre.
Vi kopte oss en varsin regnponcho for 5 dollar.
Ser ut som en gigantisk genomskinlig plastpase,
men torra klader har man i alla fall.
For att hitta den var vi tvungen att ga lange i regnet = jeans, jacka, troja, skor, strumpor ar genomsura.
Nice. Inte kan vi torka det heller,
det bara regnar. Och det ar inte lite regn. Typ askregn som haller i sig i evigheter.
Vagarna ar sjoar.
Bokade greyhound bort harifran nyss,
men det ar lang tid kvar. Den 10 aker vi fran Noosa till Hervey Bay.
Annu mera camping blir det da. Hoppas verkligen att vadret kanner for att bli battre tills dess.
Om inte tar jag livet av mig.
Nu ska vi till Coles och handla mat som gar ut imorgon,
det blir billigast da. De sanker priserna pa eftermiddagen, sa det ar da man handlar.
Hittade en hel massa skoj i free-food hyllan idag. Youghurt, ketchup, seafoodsas, kokosmjolk.
Lyxvaror!

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Ni slipper duscha

2009-04-02 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0