I'm Alive!

Joda, we made it back to civilization..
Tillslut. Och, det regnade inte hela tiden.
Mest pa natterna bara, faktiskt.
Vaknade upp i taltet en natt, syndafallet utanfor ungefar.
Och inne i taltet? Jo, dar var det en sjo av iskallt vatten.
Allt genomsurt. Underbart.
Vill ni veta varfor? Jo, for Moa och jag hade glomt att stanga den yttersta av taltdorrarna,
och tydligen regnar det in da.
Sa, taltnatterna var inte sa jatteroliga,
och paddlingen gav ganska mycket traningsvark.
Och myggorna var irriterande.
(Fast konstigt nog har jag inte ett enda kliande myggbett, kanske ar jag immun?)
I alla fall, vi lever.
Alltid nagot. Trevliga manniskor var det i var grupp ocksa, vilket var bra.
Engelskor, Kanadensare, Hollandare och Norrman
Spendera 3 dagar med hemskmanniskor hade inte varit sa kul.


Lagereld och gitarrspel

En emelie, en moa, tva tungor och en massa regnmoln.

En orm, den var dod.


Will och lite kangurukompisar

Kanotfolk

Anna, Rilyn, Chloe

'
"I'm screwing the canoe..."

Moa hangde i ett rep


Will och klattertradet

Folk ska hoppa ner i vattnet fran klattertradet

Moa och vatten


Talt stangt pa fel satt, talt stangt pa ratt satt..

Emelie har precis vaknat, emelie bestammer sig for att leka med kameran

Moa och taltet



Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Kul att ni är tillbaka och kan torka upp er.

2009-04-07 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0