Mera regn...

Det regnar fortfarande,
Imorgon ska vi campa och paddla kanot.
Kul i regnet. har spenderat dagen med att lagga klader i plastpasar.
Kan behovas. Hann aven med ett besok till Noosa Lookout,
i osregn. Men, det var kul anda, med vara regnjackor av plast.
Men forst, lite bilder fran Brisbane.


Stad och vatten.

Goteborg, Norrkoping och Brisbane

En san dar possum med lysande ogon av blixten


Noosa sett fran Noosa lookout, notera den underbart vackra bla himlen och solen som skiner..

Yeah, regnponcho och flipflop. Tog vi visserligen av sedan och gick barfota i regnet. Det var liksom en flod pa gatan..

Snyggt va?

Jag och lite blad, plattar av blad, som i Lotta pa brakmakaregatan

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0