Nya Zeeland!!!

Imorgon lamnar vi Australien for ett tag,
flyger till Auckland imorgon vid 10-tiden,
landar dar pa eftermiddagen,
for att sedan spendera tva veckor pa Nya Zeeland,
innan det bar av tillbaka till Sydney.
Vad ska vi da gora pa Nya Zeeland?
Joo..vi har hyrt en campervan,
Ett spaceship.
Ni kan ju kolla in lanken ovan om ni vill se vad for bil det ar.

I alla fall,
den ska jag kora i en vecka.
Moa har ju tappat sitt korkort,
och Michael blev tagen av polisen for att ha kort 5 km for fort,
sa han blev av med korkortet,
harda lagar.
Sa, ensam chauffor i ett land med vanstertrafik ar jag,
men det ska nog ga bra.
Sa, runt pa den norra on ska vi aka,
och forsoka hinna med att hoppa fallskarm ocksa.
Uppdaterar val forhoppningsvis nagon gang fran NZ skulle jag tro,
om vi hittar gratis internet nagonstans dar.
Annars hors vi 12 maj,
nar vi ar tillbaka i Sydney.
Pa aterseende!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0