Fraser Island

Campingen på Fraser regnade bort,
Vi höll på att dö när våran gastank till spisen började brinna.
En kille fick en stock i huvudet när vattnet på vår presening som vi hade spänt upp som vindskydd tyngde ner den så mycket att stocken ramlade från biltaket.
Våran bil välte och tippade över på en mötande bil.
Kort sagt, allt som kunde gå fel gjorde det.
Men det var ändå tre av de roligaste dagarna i mitt liv.
Har nog inte skrattat så mycket på länge som när vi skumpade runt i bilen och trodde för varje gupp att man skulle välta och dö.
Har nog inte druckit så mycket goon på länge.
Bra grupp av folk hade vi och det var definitivt någonting man aldrig kommer att glömma.
Ni får se lite bilder här,
mer kommer på facebook.
Imorgon blir det segling i Whitsundays.
Ska bli helt underbart hoppas jag.
Sedan ska vi hinna med att träffa Karin och Klara också för första gången på evigheter.
Imorgon blir en bra dag.


Våra bilar

Christey, tjejen som var den enda i vår grupp som var över 21 och vågade köra..

Saker spolas upp på stranden, fiskar och kokosnötter..

Världens största sandö har mycket sand..

Jag på stranden och jag i Lake McKenzie, en sjö med helt sjukt klart vatten och kritvit sand.


Moa och ett par killar från schweiz som campade bredvid oss.

Utsikt från indian head.

Moa partar i tältet...


Moa och Christey


Lake McKenzie och Moas nya pose...


Lake Mckenzie och åskmoln..


Efter tre dagar på världens största sandö var det helt underbart att komma tillbaka till hostelet och få duscha,
även om vattnet var iskallt i duschen...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0