Whitsundays i bilder

Ja, ni får väl ursäkta om ni inte gillar bilder,
för det här inlägget innehåller ganska mycket av den varan.
(Inte varan som i ödlan man hittar i expedition robinson)
För, nu är vi nämligen tillbaka från seglingen,
som för övrigt var alldeles underbar, med snorkling och hitta nemo fiskar.
Och några av de underbaraste stränder jag någonsin sett.
Kritvit sand och sånt. Dock var man tvungen att bada med våtdräkt eftersom det fanns farliga maneter som kunde sticka en,
och det hade väl kanske inte varit det roligaste.
I alla fall,
bilder var det ja. Scrolla bara ner litegranna så hittar ni sånt.






Betty Beach



Lite regnskog




Whitehaven beach







Ja, en hel hög med bilder från Pegasus, vår segelbåt..



Snorkling..







Fiskediskar, fisken på översta bilden matade vi med chips från båten, den var stor..



Lite solnedgång fick vi också se..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0