Lägenheten

Var ju i Göteborg nyss,
för att kolla in staden och hitta en lägenhet.
Det gjorde jag också, eller..
ett rum i en villa, med eget kök, badrum och så.
Blir nog bra, fram tills dess att jag får tag på en studentlägenhet.


Sushi, sushi, sushi....jag ska bo i en stad där det finns sushi...=)


Jomen, här ska jag plugga, det ni.


En park med äppelträd framför skolan..

Blåa spårvagnar, inte lika bra som orangea, men det funkar väl..


Mamma och jag bodde en natt på Scandic och åt frukostbuffé, Nice!

Hittade en bil som skulle passa Moa perfekt..


feskekörka.....ja, det var väl det.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

De där scandic hotellet har jag med bott på!!! :)

2009-08-09 @ 10:43:56
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0