Nej nu lägger vi ner det här va?

Ja,
känner att jag och midnightbloggen inte längre är vänner.
Så, nu lägger vi ner.
Det var kul så länge det varade, typ.
Tar inte bort bloggen,
kan vara kul att gå tillbaka i arkivet om något år och läsa om mina äventyr liksom.
Men ja,
sista inlägget blir det här.
Hejdå.


Varför jag skulle ladda upp den här bilden vet jag inte,
kändes som ett bra avslut bara.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mikaela

Hejsan Emelie,jag heter Mikaela och eftersom att du inte skriver något mera i din blogg så undrade jag om jag kunde få den..haha de lät sjukt men jag älskade en katt som hete Midnight tyvär så blev hon överkörd för tre veckor sedan.Jag vet inte hur ofta du läser dina komentarer men snälla,snälla kan du adda min msn ? [email protected] kramar från Mikaela.

2009-12-28 @ 01:04:19
Postat av: aye

Hejhej

Skulle verkligen uppsaktat ifall du kunde ta lite av din värdefulla tid och svara på en fråga i min blogg.. Det handlar om vilken som är din favo-outfit.. där finns 2 bilder att välja mellan..

Klicka på länken nedan & svara:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5184925/vilken-aer-er-favorit-outfits-.htm#WriteComment

Tack på förhand//Ayealfayadh.devote.se

2010-06-28 @ 23:14:52
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0