Staden

Åkte in till staden idag,
växlade tillbaka dollar till kronor och gick runt lite allmänt och tittade.
Åt lunch på woktime, men liksom. Jag brukade gilla det stället,
men det var ju knappt gott idag. Inte alls goda nudlar och såsen smakade ju knappt någonting,
förutom starkt av chili. Jag har väl blivit bortskämd med all asiatmat i Sydney antar jag.
Becka kom och joinade mig och moa,
och lyckades spilla ut ett glas fanta över sig själv och bordet.
Nice one!
Åkte hem till Fridus sedan,
länge sedan man träffat henne. (Jag vet, det kan jag säga om i princip alla i Norrköping, men ändå)
Och nu har jag suttit och ringt på lite lägenheter,
åker troligtvis till Göteborg på torsdag för att titta på lite ställen.
Så, ni kan ju hålla tummarna för att ingenting blir sålt innan dess,
och att jag hittar något bra ställe att bo på.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0