Efter önskemål..

Okej,
så..ett par styckna ville höra om Adam,
Då ska jag väl försöka berätta litegranna också då kanske.

Adam är 20 år, bor i Lindfield, en förort i Norra Sydney.
Pluggar marknadsföring och jobbar med save the children.
Han började jobba dagen då jag slutade.
I alla fall. Adam är anledningen till att jag inte vill lämna Sydney.
Eller, en stor del av den i alla fall.

Adam är för övrigt judisk,
jag låtsas att han är Seth Cohen/Adam Brody,
men det är han ju självklart inte.


Här är Adam, här är jag. Mycket vacker bild, jag vet.

Igår fick jag för övrigt ett sms av killen,
eftersom han inte kunde komma till Central innan vi åkte eftersom han var tvungen att vara på Uni.
sms:et avslutades med "Luv you",
visste inte riktigt vad jag skulle svara på det.
Skrev "gonna miss u..." Jag vet, inte riktigt samma sak,
men vi har liksom bara känt varandra i 2 veckor.
I alla fall, nu vet ni anledningen till att jag vill tillbaka till Sydney.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Jaha, nu vet vi det.

2009-02-27 @ 16:14:25
Postat av: rebecka

aaaaw! stanna emelie! inte så att jag vill bli av med dig eller så, men gifter du dig med honom får du ju uppehållstillstånd för livet! å jag lovar att hälsa på ofta! (å bo hos er med jämna mellanrum)! Hoppasdet löser sig allt och att det inte är allt för jobbigt att vara borta från karln :/ killar är roten till många problem men inbland kan dom ju va ganska bra att ha..

2009-02-27 @ 23:19:08
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh vad kul :D

2009-02-28 @ 11:33:41
URL: http://saasso.blogg.se/
Postat av: Jenny

naaah emelie, va glad jag blir! men va sorgligt att ni måste skiljas åt.

2009-02-28 @ 16:10:49
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0