En massa snygga bilder

Igår var ju The Rally,
en gala för hela Cobra group med prisutdelning och en massa vice presidents som pratade.
Till en början roligt, men efter 4-5 timmar önskade man bara att man fick gå hem.
Jag, Sasha, Monty och Marcus hade i alla fall fördelen att sitta väldigt nära the refreshment table som de ställt upp för cheferna. Så, vi snodde åt oss juice, läsk och grejer. Men, de borde serverat mat också. De sista timmarna av galan satt jag mest och tänkte på vad jag skulle äta efteråt.


Innan allting började dansade folk på scenen..


Alla vinnarna från VMG. Av någon anledning blev bilden väldigt suddig, jag saknade Nikonkameran. Pappas olympusgrej är hemskt dålig.

Efter The Rally sprang vi nästan till McDonalds för att äta. Sedan gick vi ner till The Establishment för fria drinkar i baren, minglande och en massa hemska bilder. Mycket trevlig kväll/natt.


Monty och Sasha. Suddig fin bild.


Jag och Sabrina och de vackra VMGslipsarna


Jag, Sabrina och Helen


Monty och Marcus. Jag har lärt Monty att säga "ska vi slåss" på svenska. Han testar det på Marcus. Inte för att Marcus förstår svenska, men budskapet gick fram ändå.


En mycket vacker bild på mig och Sabrina får avsluta allting.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0