Ett mästerverk

Jag har höga ambitioner med det här inlägget,
ett mästerverk kallar jag det. Så, förhoppningsvis blir det här det bästa ni någonsin har läst.
Eller, förhoppningsvis, klart att det blir det bästa.

Var och handlade bröd imorse,
sista gången jag handlade i Food for less store i Marboubra skulle jag tro.
Tänkte att jag skulle se Moas favoritperson Adam.
Adam jobbar i affären, ser lite smått utvecklingsstörd ut och sitter alltid i den kassan hon handlar i.
Jag har bara sett honom en gång, och inte var han där idag heller.
Synd. Nåväl. Köpte mig några pannkaksbröd,
smakade typ vaniljsocker, och bakpulver. Inte sådär överdrivet underbart,
men det får duga. Tar med dem på tåget tror jag.
Så att jag har något att göra.

Okej,
så det här blev kanske inget mästerverk,
men håll ut. Någon gång ska jag skriva inlägget som tilldelas journalistpriset eller något sådant flashigt.

Klart du ska kommentera
Postat av: Daniel

Tåga så trevligt nu!

2009-02-26 @ 13:35:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0