Hejdå Sydney!

Jaa,
igår sa vi hejdå till Sydney,
lämnade Maroubra med en massa packning och åkte ner till Centralstationen för att ta tåget till Melbourne.
Känns hemskt att lämna Sydney, det har ju liksom blivit som hemma,
och nu blir det tre månader på hostel,
inte världens roligaste. Men men.
Vi kommer ju tillbaka till Sydney om någon vecka.
För, på något sätt kan vi inte riktigt lämna den staden helt.
Kommer sakna allt alldeles för mycket,
framför allt folket,
Sabrina, Michael, Dwayne, men framför allt Adam.
Vill ni att jag berättar om honom föressten?
Har nog inte skrivit något alls om honom tror jag,
av den enkla anledningen att jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva.

I alla fall,
nu är vi i Melbourne,
Efter en lååång tågresa med ett barn som skrek och grät ungefär nonstop i 11 timmar,
en kines som snarkade så högt att man misstänkte att taket på tåget skulle flyga bort.
Och, en galen man framför som ville diskutera ekonomi i Sverige, Japan, Australien, men framför allt i Norge.
Underligt.
Anyway, på Lords Lodge befinner vi oss nu,
ett hostel ganska så centralt, med trådlöst internet som ingår.
Så, uppdateringar från Melbourne kommer ni få..

Klart du ska kommentera
Postat av: becka

sj'lvklart!

2009-02-27 @ 10:48:13
URL: http://
Postat av: becka

sj'lvklart!

2009-02-27 @ 10:48:15
URL: http://

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0