Kanske skulle vara något?



För er som inte ser vad det står,
"Young scandinavian male offers intimate fun
I am a 26 year old scandinavian guy looking to combine a healty sexual appetite which a chance to earn some cash. I am very clean, fit and discrete. Like all women, bodieshapes so feel free to contact me if you are looking for some fun.
Only serious replies please"


Och ja, jag vet att det är mycket felstavningar i texten ovanför, men jag kände mig tvungen att skriva precis som den skandinaviske killen hade gjort...

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

men du å moa är ju ganska seriösa av der, tveka inte, ring, han blir nog bara glad om ni är två :P haha



har fixat kommenterarrutan nu btw..förstod inte koderna som vanligt så nu har jag kämpat :P

2009-02-25 @ 17:24:14
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, inte för han lät så seriös själv. Men kan ändå inte sluta undra om någon svarade..

2009-02-26 @ 11:03:22
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0