Klister

Bara för att jag är alldeles uttråkad...

Senaste person som....
- Sov i din säng?Jag själv, eller...Moa kanske..
- Såg dig gråta? Ingen aning..
- Fick dig att gråta? Kan inte ens komma på när jag grät senast
- Du gick på bio med? Adam
- Du gick på stan med? Sabrina
- Skickade ett e-mail till dig? Facebook, Sabrina Chan wrote on your wall

Senaste...
- Låt du hörde? Chairlift-Bruises
- Film du såg? Hmm..hade typ filmmarathon igår med 21, My best friends girl och Extreme Movie. Jag rekommenderar inte någon av filmerna till någon.
- Mat du åt? Åt en skål med flingor till frukost, ska väl laga mat med tonfisk snart..
- Drog du knarkade? Ehm, jag knarkar inte, men om alkohol räknas som drog så svarar jag vitt vin.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0