Lunchsällskap

Idag jobbade jag på Pitt Street,
det finns mycket roligt med att jobba där. Bland annat killarna som jobbar med att sälja hårklippningar.
Blonda, skottska killen (som jag glömt namnet på, även fast jag har träffat honom en massa gånger) och jag har bland annat lekt Jack och Rose till Fiolkillen som spelar Titaniclåten hela tiden.
The Violinguy blir dock ganska irriterande efter ett tag,
för det första spelar han så högt att man får skrika för att höras,
för det andra har han ungefär 3 låtar som han spelar om och om igen.

Och, idag fick jag sällskap på min lunch,
Michael (som jag jobbade med förut) kom och hälsade på när jag för en gångs skull jobbade i city.
Kul att träffa honom igen faktiskt,
nästan två veckor sedan han slutade.
(Eller, slutade och slutade, han fick sparken)
Fast, nu har han ett mycket bättre jobb på en bank,
så det var nog bra för honom antar jag.
Även om jag saknar honom.

Klart du ska kommentera
Postat av: Tess

Hej,



Mitt namn är Tess och ajg skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig, du skulle väl kunna höra av dig?



Mvh,

Tess

2009-02-04 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0