Melbourne i bilder..


Gick på upptäcksfärd, hittade en flod..


Moa och Johan Palm..


Hmm..jag försökte låtsas kräla upp ur vattnet..(Ja, jag vet..ibland undrar jag också vad det är för fel på mig..)


Jag och Johan Palm


Emelie och Johan Palm


Lite mera flod..


En såndär bro, med litegranna motiv på. Jag tror det ska vara en drake.


Trevligt resesällskap man har, verkligen.


Kom till Royal Botanic Garden, tydligen finns det både i Sydney och i Melbourne.


Lite mera blommor.


Hittade någon restaurang i parken,
köpte oss en varsin glass (Okej, Moa köpte två) och lekte någon sorts sanning&konka grej.
Bara därför att.

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Jag vill höra om Adam!

Berätta berätta alla smaskiga detaljer!

2009-02-27 @ 08:11:07
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0