Min mardröm..

Överallt, i alla möjliga olika bloggar, läser jag om magsjuka.
Verkar som att hela Sverige är sjuka just nu.
För er som inte känner mig sådär överdrivet bra,
Magsjuka är ungefär min största, värsta mardröm.
Här i Australien existerar inte vinterkräksjukan.
(Kanske för att det är sommar just nu, vad vet jag)
Kanske stannar jag kvar här för alltid.

Men, nu är jag hungrig. Kylskåpet är dock ganska tomt,
kan man laga något gott av bönor i tomatsås, rismjölk, halvtorkad creme fraicé, vegemite och möglig tomatpuré?
(Det absolut första jag borde göra är att slänga ut den mögliga tomatpurén tror jag..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Bor ni inte granne med en affär?

2009-02-23 @ 17:28:26
Postat av: rebecka

det går att laga mat av allt! låt kreativiteten flöda

2009-02-23 @ 23:05:36
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0