Packning

Att packa är inte alls särskilt roligt,
men om man gör det tillsammans med Photobooth blir det roligare.
Vill ni se exakt hur roligt?


Såhär arg blir jag när sakerna inte riktigt vill få plats i väskan..


Men jaa...sedan insåg jag att jag kunde se mig själv i datorns webcamera, Total extas...!


Första veckan köpte Moa och jag hudkräm, Sorbolene Cream heter den. Jag undrar vad sorbolene är,
är det bara namnet på den, som att jag heter Emelie. Eller betyder det faktiskt någonting? Inte ens wikipedia har ett svar på den frågan...



Hittade ett par kinespinnar. Brukar alltid plocka åt mig extra sådana om möjligheten finns. Igår åt jag sushi med Sabrina, hon är från Hong Kong, kan det där med att äta med pinnar. Jag suger på sådant. Det såg nog kul ut. Men till mitt försvar är jag mycket skillad på att äta med gaffel.


En dag när vi jobbade på Martin Place delade folk från yellow pages ut sådana här roliga saker. Trodde det var en reflex, men icke. Totalt värdelös är den. Eller, inte helt värdelös, man kan använda den som armband. Eller, ännu bättre..Slå folk med..


Två olika pass har jag, hur coolt är inte det. Litegrann som Jason Bourne. Eller James Bond kanske...My name is Hofman. Emelie Hofman..


Mitt väskband, för att göra väskan lite roligare. Fungerar även till håret. Blev inte mitt hår roligare såhär?

Till min packningsdag lyssnar jag på Mew-Am I wry? No.
På repeat. Varför kan man fråga sig? Joo, för att den låten är himlans bra ska ni veta. Inte särskilt glad, men det gör ingenting. Jag har ju photoboot till det. För att jämna ut den sorgsna stämningen som Mew orsakar.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0