Sista dagen

Igår var sista dagen på jobbet.
Och till min lycka fick jag jobba med roligt folk. Först med Sasha och Monty ett par timmar på morgonen,
sedan med Sabrina efter att hon kom tillbaka från utbildningen från den nya grejen halva kontoret ska börja sälja.
Enda felet var bara att det regnade, väldigt mycket. Men, ääh..sista dagen. Inte ens regn kan förstöra den.
Så, vi stod där under en liten bit tak vi hittade och försökte stoppa folk.
Eller, ärligt talat jobbade vi inte alls mycket. Tog typ två timmars lunch och gick hem till Aster och åt.
Gick tillbaka, försökte stoppa backpackers för att lära oss lite nya språk.
Hur vi lyckades med tre sälj sammanlagt förstår jag inte.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0