Sluta eller inte..

Funderar på om jag ska sluta jobbet efter den här veckan,
eller om jag ska jobba en vecka till, innan Melbourne.
Vet inte riktigt. På ett sätt vill jag fortsätta,
för det finns mycket roligt med jobbet. När jag får jobba med roliga personer,
som Sabrina, Monty eller Sasha till exempel. Och för det mesta är det roligt att prata med folk hela dagarna,
speciellt om man får vara i ett shoppingcenter.
Men litegrann börjar jag tröttna på det,
tröttnat på att frysa ihjäl när det regnar när man jobbar på gatan.
Tröttnat på att åka tåg långt bort. Tröttnat på Torsdagarnas late night shopping.
Så, jag vet inte. Kanske slutar jag efter den här veckan.
Använder mina sista 10 dagar i Sydney till att sola och bada istället.

För övrigt har vi bokat hostel i Melbourne nu,
den 27 februari-3 mars stannar vi på något ställe som heter Lords Lodge.
(Troligtvis stannar vi längre än så i Melbourne, men vill ju inte boka längre än så på ett hostel, ifall det är hemskt)
Får väl se hur det stället är, 8 bed mixed dorm har vi bokat i alla fall.
Litegrann samma som förra gången. Men, Gratis trådlöst internet ska de ha där i alla fall.
Eller, gratis och gratis, men ja, det ingår.
Så, ni lär ju få uppdateringar från Melbourne as well.
Om vi nu överlever där,
dumt att åka till Victoria när det brinner överallt och människor dör.
Men men. Kan ju inte ändra planerna bara sådär.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0