Vad jag har gjort den senaste tiden..

Igår var jag på bio, såg Slumdog Millionaire.
Bra film, även om jag inte hade en aning om vad den handlade om när vi valde den.
(Höll för övrigt på att missa början, reklamen hade redan börjat när vi kom dit, och biosalongen var typ omöjlig att hitta. Men, tillslut gick vi rätt, och slapp se reklam också. So, it's all good.)

Idag bestämde solen sig för att visa sig,
Michael och jag åkte till Manly, eftersom han tydligen hade ledigt från jobbet idag.
Manly är ett trevligt ställe, troligtvis Sydneys bästa.
Helt enkelt det ställe jag skulle flytta till om jag var rik och bodde i Sydney på riktigt.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0