Väder

I min dator har jag ett väderprogram,
just nu har jag ställt in den på att visa vädret i Sydney.
Enligt programmet ska det bli sol och varmt hela veckan.
Enligt alla andra väderprognoser jag har hittat ska det regna och vara kallt.
Med tanke på att min dator inte har gett mig rätt väder en enda gång sedan vi kom hit litar jag nog mest på vad jag ser när jag tittar ut genom fönstret.



Har ni noterat min nya bloggdesign förressten?
Jag tänkte, varför inte göra den lite Sydneyinspirerad såhär lagom tills vi lämnar stan.
Med en bild av Harbour bridge och staden sedd från Luna Park.
Eller så tänkte jag inte alls...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0