Another day in paradise

Jobbat idag,
utan att tjäna någonting. Börjar irritera mig lite, att jag inte är bättre på att sälja.
Men, jag lär mig väl förhoppningsvis. Paolo gör sitt bästa för att få mig att förstå hur man gör i alla fall.
Och, faktiskt var jag i alla fall väldigt nära att sälja idag.
En kille som jag träffade igår sprang förbi idag med,
och stannade självmant när han såg mig idag.
Så, jag övertalade honom att skriva på,
jag fick hans körkort och allt,
men när jag håller på och skriva av namnet får jag syn på födelsedatumet,
han fyllde inte 21 förrän om ett par månader. Synd.
Man måste nämligen vara 21 för att få donera pengar.
Betydde att jag inte fick något sälj idag heller.
Han gav mig dock sitt telefonnummer, tyckte jag skulle ringa honom för att gå ut på lördag.


Men,
jag har i alla fall lärt Paolo en massa svenska idag.
Blinka lilla stjärna sången, sex laxar i en laxask och sånt nödvändigt.
Det är viktigt att sprida det svenska språket!

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Det kommer en ny dag med nya kunder

2009-01-07 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0