Australiaday

Ja,
Australiaday igår regnade litegrann bort.
Så våra planer på att se fyrverkerierna vid Darling Harbour blev det ingenting av.
Istället blev det en himla massa tid på McDonalds,
men det var trevligt det också.
Nu har dock Finspångarna åkt upp till Byron Bay för att lära sig surfa.
Så nu är vi åter igen ensamma i Sydney.
Men, förhoppningsvis ses vi igen någon annanstans i Australien.


Min grymt coola faketatuering, The Year of the Ox


Något sorts Båtrace med gamla piratskeppsliknande båtar gick i mål under Harbour Bridge på Australiaday.


En massa folk befann sig vid Operahuset för att se målgången. Förstår inte riktigt varför, särskilt spännande var det inte.


Vissa gick in för Australiaday lite mer än andra. Moa ställde mer än gärna upp på att fotas med dem.


Ja, det blev ju som sagt en massa tid på McDonalds när dagen regnade bort.


Tog med finspångarna till QVB, bara för att det är världens finaste köpcentrum eller något.


Litegrann som en kyrka ser det ut.



Lite skillnad mot Domino, Linden och Spiralen är det allt.

Klart du ska kommentera
Postat av: jenny

lite lite skillnad ja! haha..



men hur har ni det då? längtar du inte hem ett dugg? hur mycket tjänar du på ditt jobb? ja har egentligen tusen frågor men ja börjar med dem! hihi pUSS

2009-02-03 @ 14:55:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0